Wiie

Hejsan söta underbara gulliga bloggen!

Idag var en väldigt intressant dag, :p Först måste jag berätta lite om hur dagen var intressant..

Igår när vi hade mentorstid hade vi Per och inte Sara. Jag satt i min egna lilla värld och läste, och sen blev jag typ skit chockad när alla, ALLA, räcker upp handen i klassrummet och är jätte ivriga. Så jag räcker också upp handen, haha. Och sen frågar jag killen bredvid mig vad vi räcker upp handen för. Per skulle visst välja ut 5 funktionärer till idag, dom skulle hjälpa ettorna, tvåorna, treorna och fyrorna på idrottsdagen. Så sitter jag där, lite trött i ögonen och ser lite förvirrad ut. Och sen hade Per valt ut personerna. Då ropar han ju upp mitt namn först, haha! Sen bytte Nina med Gila så Nina var också funktionär.
Så jag var funktionär idag. :) 

Så, jag vaknade som vanligt, tog bussen från Stinsen till Sollentuna. ( HAR FÅTT DANIELLAS MORFARS BUSSKORT! TACK GUMMAN! ) Innan vi skulle ner till Vallen skulle vi göra Kemiprov. :s Men jag visste det, ta det lungt, ;) 
Det gick på 10 minuter, haha. Så jag satte mig på trappan och väntade på att fler personer skulle komma, och då trodde typ lärarna att jag mådde dåligt eller något. -.-
Sen bar det av till Vallen. Gud vad kul det var, jag och Nina tog 1-2 B, gud vilka sötnosar! Några av dom killarna var verkligen ursöta. Dom kom fram och kramade en, utan anledning, och sen så höll dom på och höll handen.. I love it. Hoppas dom är likadana när dom blir äldre, så att deras flickvänner får lika många kramar som jag fick. :)
Puss på er!

Och det roliga var att vi åt halv elva, och slutade tolv. :D När vi egentligen äter tolv och slutar 2 eller 3. ;) 
När vi slutat kom Nina hem till mig och vi gjorde fan inget. HAHAH! Sen åkte hon hem och nu har jag väl suttit och rensat min egna lilla vind. Och letat efter min mössa som jag köpte i vintras. Den är urskön och den är BORTA! WTH liksom.. Men, jag har hittat en ny mössa.. :o En mycket skön.. ;)

   
Vi såg mycket unga och oskyldiga ut, hoh. Men ser ni mössan?! Oh god... Btw, jag och Daniella. ;)

Well, jag ska rensa vidare.. :p Puss, skriver kanske igen. :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0