Shit.

Tjenare, idag har det vart jäääkligt roligt med tjejerna Dani coh Elsa. Elsa, jaa, hon är ju heeelt galen. :o Haha, tänker inte skriva detaljer, men gud vad dom stackarna måste vara rädda för oss. xD
Det här hände alltså i skolan, ;)

Efter skolan drog jag och Dani till henne. Gjorde ingenting, igen.. Fast, joo.. Det hände en grej, men jag vill INTE skriva det här, pga att personen ifråga kanske läser det här... Hehe...
Sen skulle jag hem, och just när jag är 5 m ifrån busshållsplatsen så åker bussen förbi. Fuck vad arg jag blev. :o Och det var den sista bussen till Klasro. 

Sen GICK jag hem, och efter det så åt vi och jag gick upp igen för att blogga, men då just när jag loggar in så dör internet.. -.- Så jag gick ner för att berätta det, och sen gjorde jag efterrätt.. (a) Sen funka internet som tur äär.. :D

Nu har jag så jäkla ont i magen efter ananasen och glassen. För mycket! Uuuusch.

Nääej, nu ska det liggas i soffan coh kolla på någon film eller bra serie. Hur ska ni spendera eran fredagskväll? :) (Ni som läser..?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0