RIP

Nej, idag var det verkligen inte min dag. För att skriva dagen snabbt;

1; Jag glömde min skinnjacka på bussen och jag sörjer.
2; Jag missade dansen. Eller, jaa. Dom skrev inte VAR det var.
3; Jag glömde mina nycklar. Så jag fick sitta utanför huset i en timme innan mamma kom.

Jaa, dom tre främsta anledningarna.
Fy vad arg, ledsen och generad jag var när jag glömde min skinnjacka. Lasse ringde direkt till SL, som sa att samma buss skulle komma till stationen kvart i fem. Så jag gick dit och möttes av ortevlighet. Och självklart så har jackan då blivit baxad. Tänk själv, bussen åkte till Spånga och tillbaka. Hur många har INTE sett en skinnjacka då? :(

Så jäkla sadface jag är.

Men bara så ni vet. Jag sparar till en ny. Jag ska liksom inte gå runt och tycka synd om mig själv. Visst, skit tråkigt att jag glömde den. Men va i helvete, man lämnar ju en jacka till chauffören om man hittar en? Man tar den ju bara inte.

Så, nus ka jag gå och planera hur jag ska spara. Puss och ha det bra, hoppas ni haft en bättre dag än mig.. ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0