Matteprov!

Hej haaallå!
Mamma kom nyss hem, haha, har berätta om Madde och så.. Fan asså, jag lova mig själv att inte gråta men ända så rinner det tårar. :(

Idag gick det fan bra! Skit bra, finskan gick som smort asså. Gruppen verkar helt schysst och såå.. Fast tiderna är ju lite knäppa, haha. ( Slutar skolan halv 4 och finskan börjar tio i 4. ) Men det kommer gå, bussen går 20 i och det tar 10 min. Perfekt.

Så, Dani och Sanna följde med, haha. Dom gjorde inget. Sen följde jag med Dani hem och asså, hennes familj är ju skönast. Haha. Ska inte berätta, haha, ni får klura ut det själva.. nej, jag berättar en annan gång, för nu ska jag nämnligen plugga till matteprovet vi har imorrn! Oooh.. Men jag tror jag klarar det, det är ju trots allt bara sammafattning av allt. ;)

Så, om ni ursäktar, så ska jag ner och plugga med min mamma som pluggat långmatte eller vad fan det nu är. Haha, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0