Matte

Hallå! 

Nu måste jag berätta en grej som är typiskt mig? Haha, i alla fall, jag vaknade som vanligt klockan halv 7, och snoozar till typ 7.  Sen frågar jag Dani om vilken slags gympa vi har, promenad eller något annat. Då svarar hon att vi har idrottsdag på vallen.... Öh, va? AAAAAAH, juuuste! Det var ju det... Så jag får snällt gå ner till köket och göra lunch till dagen. Haha, makaroner och falukorv, ;) Och gissa när vi började? KVART ÖVER 9. Haha, asså det är ju helt sjukt. Mami skjutsar mig till vallen och jag fick vänta på dom andra i kanske 20 minuter, but it's cool, ;) Sen börjar vi, hihi, jag hoppade 3,20 på längdhopp, :o Duktigt gjort Emma!
Höjdhoppet gick väl, sådär... Haha.. Sen hade vi typ, kulkastning eller något, :p Gud vad jag hatar henne.. Eva Oom. USCH. Hemskt namn också. :o

Sen lunch tror jag. Gott. Sen ahde vi massa annat, och sist hade vi stafett mot heeela högstadiet. Och alla kilalrna som var med och tävlade för 7 A SÖG BALLE! Alltså, dom fick hela 7A att skämmas. Dom kunde inte ens springa. Vi kom sist, av alla. Fyfan asså. I hate them.

Nu har jag suttit och skrivit det här inlägget i en timme typ, haha. jag sitter alltså och gör matteläxan och kollar på tv samtidigt.. Funkar inte så bra. ;)

Juste, jag ska få ett busskort, mohhaha... :D

Men, nu ska jag jobba vidare på läxan, hare bäst till imorrn! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0