Hello dudes

What's up?!



Skolfoto = DISASTER

Jag kom inte nära mah giirls, fick STÅ bakom en tjej som har flottigt hår, fotografen sög balle, och jaa, hela dagen har vart lite sisådär.

Dansen, jaa, vad fan ska man säga? Igår blev den inställd och idag så var jag på BASIC. Roligt.

2 andra dansare var faktiskt bra. Resten sög. Ursäkta mig.



Och sen är tiden weird. I hate iiit. Alltså tiden. För jag missade lite av Heroes, myy druuuuuuug! :o

Måste bara säga att det är ett av världens bästa program. Tack för att jag fick det ut.

Lite pic's ;


Nina, Emma och Dani
   
Nina, Elsa, Emma och Dani

 
Emma och Dani, såg jag bra ut? ;)
  
The pojjks!             Dani och Emma, på busshållsplatsen, ser man?

Höh, jaa, hoppas man ser bra ut då. I really hope she picks a nice one. :)

Nääe, nu blir det nog sängdags. Imorrn blir det en vanlig skoldag, fast nu har vi börjat med fika på mentorstid varje fredag, gott va? Höh

Sov gott, och hoppas det gick bra på ert skolfoto om ni haft det, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0