Hallo

Hej.. Här känner man sig lite nere.. Usel dag..


1;
Det spöregnade på gympan. Blev helt genomblöt. Hade ingen handduk med mig heller, dumme jävel.

2;
Maten var slut sen. Hehe, jaa, egentligen så fick alla en tallrik mat, men sen om man ville ha mer fick mattanterna koka egen spaghetti. Och den var visst hård, enligt mina källor, :o

3; Min tå gör ont. Nina råka slå till en skyffel på det så nu är det lite öppet där, haha.

4;
Jag fick en ryggsäck på mig. Niklas kasta den. -.- Dumma dig

5;
Skolfoto imorrn.


NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

I can't handle this.. :o Men, jag har kläder. Enkelt men snyggt. Ljusa jeans från Gina, grönt linne från Gina och hoodie från Bik Bok. Och sen nya skor från DNA. :) Very very happyface. :)

Juste, såg ut som en jävla zombie när min mascara hade runnit efter gympan. Vi fick vara ute även fast det spöregnade. Dum regel?

Jaja, nu måste jag få min skööönhetssömn. :) NOT. Haha, ska i alla fall ta hand om mitt ansikte så jag ser fräsch ut imorrn. Vill inte se ut som förra året. Hemska tanke.

Puss & godnatt! Berättar hur det gick imorrn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0