Hah

Nu sitter jag här med Clara, haha. Har inget att göra.. Ska väl ta och gå till henne eller något..

Vaknade typ, kvart i 10, och Nina smsade mig och sa att jag kulle kolla på nickelodeon klockan kvart över. Haha, sen ringde pappa.. -.- Han sa att vi kanske kunde göra något efter hans program som han skulle kolla på. Haha, så tiden går, typ klockan 11 så ringer han och säger att han är hos mig om en kvart. Hm, okej. Har inte duschat, sminkat mig, inget. Haha, så då var det snabba puckar. Men jag hann, hihi.
Så vi tänkte typ, åka gocart eller något, men haha, pappa hade inte kollat upp något om det så det var stängt. xD Sen hann vi också;

Typ köra på en liten fågel. :s
Planera en resa till Grekland eller Canarie öarna. ( TVÅ VECKOR! )
Vara i Kista och köpa lite piller, ahhaa.
Och sen hinna åka till Stinse och tillbaka för att hämta nycklar från mamma.

Mycket, ahha. Såå, jaa.. Ska väl dra nu. Men jag uppdaterade i alla fall? :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0