Hah

Hahah, glömde jag berätta att vi har väärldens skönaste vikarie i idrott? Fyfaan, asså man dör ju fan av garv. Han är asung, och han har fan levt livet. Han är militär och polis. Och idag lärde han oss självförsvar från polisen. Mohahah...
Så nu ni alla som vill mobba mig, jag kan slå ner dig och bryta din tumme! Och arm.. Hohohoho... Nej, men han är fan asskön.
Men det sorliga är ( Jaa, det ÄR sorligt ) att han ska åka till något land (uppdaterar när jag kommer på vilket..) och vara militär där, och hans kanske dör. Så han har redan planerat sin begravning. Och den är öppen, så hela klassen ska gå dit om han dör. Visst är vi känsliga? Men han snackar jäkligt öppet om det, så han måste ju vara fine med det.

Haha, ville bara informera er om det.. :p Läste ju Danis blogg. -.- Bloggnörd? Tack?

Men nu ska jag sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0