God'ay

Hejsanhoppsan

Vaknade faktiskt kvart i tio idag. Hann se det jag ville se. Now I'm happy.

Sen smsade jag Dani att Minute Men började på Disney Channel, höhö, den filmen är liksom vår film. Hahaha! Huvudrollerna är lite som *********************************. Hööhööö!

Hade inte ätit frukost när hon kom, så jag gjorde två mackor och varm oboy med grädde på toppen. Sen hade jag 2 ½ kakor i en påse, så dom käka vi också upp. Hihi. Tog kort på det, såg riktigt smarrigt ut. ;)



Hehe, en kaka är på en av mina mackor, ;)

Och sen har vi suttit och kolalt på DC och andra kanaler tills för ca en timma sen, då drog hon, men nu ska jag väl snart till henne, haha. Vi ska hyra film och tjocka till oss tror jag. Jippie!


Yes, so, jag uppdaterar om planerna ändras, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0