Gamla blogginlägg

Heeej... Kollar på Idol och rensar bilder & dokument samtidigt! Gud vad hon, den där tjejen är bra! Hon som sjöng I Will Survive, :D

Hehe, nu när jag rensade så hittade jag lite gamla inlägg som jag skrivit på Word. Ska ta och publicera dom. Om jag vågar...

Idag var det rätt så kul, vi sprang mest runt och intervjua folk, but it's ok! ;D

Väntar som en galning på att Johan ska uppträda! Så sööt.. Haha, och gissa om jag är avis på en viss Frida som såg honom i stan idag? Och hon sket i att gå fram! Dumt gjort...

Det är fan kul att gå till finskan nu, haha, sköna männsikor. :p

Men, nu ska jag rensa vidare, fatta att jag har tagit bort över hälften av mina bilder! :s Well, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0