Fuck it

Okej. Rubriken, det stämmer helt på vad jag känner nu. Men först, en liten uppdatering om vad som hänt på sistone...

I tisdags var jag hos tandläkaren och dom fixade till tandställningen lite, och tanden är cepe nu. Morr. Sen avr det segling, haha, det var roligt.
Det var också strömavbrott i hela Sollentuna, okej..?

I onsdags låg jag hemma och tyckte synd om mig själv. Jag hade så jäkla ont i min tand asså, den är helt sne nu. :/
Sen hände det lite i skolan också fick jag höra.. Danis lillasysters cykel blev ju stulen, har jag skrivit det? Innan Fjärdlång faktiskt. Och vi fick veta vem som tog den då, men det hölls hemligt för vi visste inte om det var sant.
Så nu hade klassen sett cykeln på gympan, så en tjej sa att hon kände en kille som hade gjort det. Så hon smsade honom och sen kom dom fram till att två killar på vår skola, i vår paralellklass hade vart med. Och jaa, guud, vad dåliga ursäkter den ena kom med asså. " Nej, asså, vikken cykel? Vaaah, jag vet intee.. Var det din cykel? Jag trodde det var din grannes. " Så himla dåligt. Och sen sov ju liksom Dani på deras tomt. -.- Men den andra sa sanningen direkt. Och gud vad alla kaxade mot varandra, haha, har fått höra lite inspelningar.. :o

Idag var jag i skolan, ignorerade killen, och hade det lite trevligt. Sen kom Dani till mig och vi bakade muffins, :o Vi skulle faktiskt göra det till mentorstiden, hihi. Dom blev ganska goda faktiskt. :D

Dansen suger kuuuk. Jaja, och jag missade lite va Heroes, :o Oh No! Asså gud vad jag älskar den serien <3

Nu ska jag berätta varför jag har cepe damp på min data. Eftersom det var strömavbrott har typ Mozilla lagt av eller något. Skit cepe. Och det vanliga internet har inga tillägg och den har inte sparat något. Ingenting. Usch vad cepe jag blir!!!!!

Sätter in en bild på min favvo serie för att mjuka upp inlägget, hihi



Älska

Well, now I am goning to sleeep! Ska upp tidigttidigt. Hehe.. Hugs 'n' Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0