Fifan

Nu sitter jag typ och nickar i stolen. Måste sova. Måste vakna tidigt.

Mamma jobbar imorrn, stackarn måste vakna 5. :(

Hehe, glömde jag berätta att jag ska till Thailand i Januari? Haha, ska i alla fall dit. 8 dagar sammanlagt ska vi vara där. Sola, bada, shoppa.. Guud, så skönt det ska bli. Jag lovar, jag kommer typ packa om en månad eller något, haha!

Har ont i nacken. Jävla situps! Det gör skit ont. Men jag gjorde ju som hon sa? Jaja. Får väl typ, leka lite bög imorrn med sjal och så. ;)


Nu e det dags att suuva. Hehe, puss & kram, skriver när jag vaknar eller senare :)



Varför jag vill vakna tidigt är för att.. ( NÖRDVARNING! ) .. Jag vill kolla på Disney Channel. ;$

HIHI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0