Dum-i-huvet

Hej...
Jag är så jäkla trött. Har hållit på med att sortera mina bilder i typ 5 timmar nu. :s
Har jag berättat om fredagen? Weell, jag glömde mina nycklar i matsalen om jag inte skrivit det. -.-

Igår sov jag hos Dani, och idag var jag med söta Pernilla och Marie. :) Pernillas hund är så jäkla söt, sätter in någon bild imorrn.

På tal om imorrn, vi börjar nio! Yees... Och, jag fick ett snällt råd av Pernilla och hennes pappa att ta 520 bussen istället för 522. Det tar en kvart med 522 och 5 minuter med 520, pereekt. :) Och den åker till och med precis till skolan. *drömbuss*

Men, nu ska jag sova. har sett jäkligt många minnen så jag kommer sova gott. ;)
Puss och ha det bäst ♥


Kolla bara vad jag hittade, Stella! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0