Chocolate

Tjeena


Nu har jag ätit en hel chokladkaka. Usch, vad fet man känner sig, :s Men den var good.. (a)

Var faktiskt inte hos Clara, ahha, gick en liten promenad istället.

Daniella ringde för en kvart sen, haha, hon hade glömt att lämna tillbaka filmen vi hyrde igår.. Och man skulle lämna tillbaka den klockan 6. Dumma chilenare, :p

Men, jag hoppas hon hann lämna den, :s


Jag har vääärldens största skavsår efter mina nya skor. Fuuck. Snyft.


Pappa har köpt dansskor till mig. HAHA, asså jag fattar inte hur han kunnat hitta såna, han trodde att vanliga skor var dansskor. Men okej, han ska i alla fall komma och visa dom sen.

Mamma hittade också blonderings - schampo och balsam. EFTER fotograferingen... Men jaja, ska prova det nu ikväll, får se hur det blir.


Hare så bra tills jag skriver igen, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0