Blää

Assååå, jag har fettoarmar. Blää..
Jag fattar inte, :s

Okej, nu försöker jag vara filosofisk. Eh, jaa..

..................................

Nej, jag kommer inte på något.

Jag är inte bra på sånt här asså.
Men, nu så kommer det väldigt många tankar på en och samma gång..:

Men, nu ska jag typ..
Kolla läget på pea en gång till..
Garva lite..
Juste...
Dani gick hem nyss.
Haha.
Sen ska jag sova...
Hoppas jag inte glömmer mina nycklar någonstans...
Gjorde ju det idag, dumma jävel....
Dålig humor jag har....
Hehe, bajs.
Jag har gråtit idag.
Såg ut som en...
Som en...
Röd fisk?
Imorrn är det Frida som gäller, hehe, emo...
Får träffa min Jennifer...!

Ja. Sånahär tankar går genom mitt huvud nästan heeela tiden. Tack. Jag fick ut allt. :)

Puss och hare bäst, ha fina drömmar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0