Äppelskruttet? Haha, nej, lussebullarna!

Tjaba tjenaaa, haha, kom typ nyss hem från seglingen. Fyfaaan asså, världens skönaste människor alltså. Jag fick segla med Viktor och Odd, (?). Ensam, haha, men det var skit kul, haha.
har suttit och letat efter min gamla blogg. Jag skrev där om min första gång på segligen. På lucian.. Men, jag hittade det inte, så jag får väl ta och skriva det.. ;p
Haha, jaa, så jag följde med Dani och Elsa tilld eras seglingsavslutning. Vi fick lussebullar och saft, haha. Så jag satte mig bredvid Dani och en annan tjej på golvet. Och plötsligt får jag bullar på mig. Okeej.. Hihi, efter ett tag så kom Carina och typ ställde sig mellan den som kastade bullarna och oss. För vi visste inte vem som kastade. Sen så såg hon som satt bredvid mig att det var ett äldre gäng som kastade på mig. Whut? Så jag kikade och det var en tjej från min förra dans som kastade. -.- Så jag kastade självklart tillbaka. Så det var lungt någon minut, tills det belv ett bombnedslag av lussebullar på mig. Jag fick t o m en hel på mig. :s Jaa, och mitt i allt så fick jag smulor i halsen. Så jag börjar hosta som en liten skitunge. Och då ser man ju Christoffer asgarva. Sen fick jag veta att det var tvillingarna som kastat smulor i halsen på mig.

Jaa, så idag när jag satt med Viktor berättade jag om lussebullarna. Då sa han att han också var utsatt av Christoffer. Han, Birk och Johannes hade visst hällt festis på hoonom. Men den som kastade i halsen på mig var Christoffer. Haha, gud vad jag hotade dom. Jag hotade med att knäcka tummen av dom, men dom var tillräckligt snälla att säga förlåt iallafall. :) *Happyface*
Innan det så hade Johannes, Christoffers och Birks båt gått sönder, så dom fick segla till bryggan, och sen när dom kom tillbaka hade Johannes tagit sitt äppleoch sen ätit upp det. Och då hade han slängt äppelskruttet till vår båt. Och han siktade på mig. Och jag fick TA på det, usch! Fyyyy, och när jag sen hotade dom trodde dom ju att jag var sur för det. Haha! Dumma jävlar, ;p

Aja, ett lite längre inlägg om seglingen. Jag tänkte från och med nu bara skriva korta inlägg. :) Är det bra?

Väntar mig inte något svar, men jaja. Puss och kram mina seglarvänner! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0