Yes baby

Yes! Johan är gick vidare, fatta vad glad lilla Dani måste vara nu, haha! :D
Men hon fick inte se på idol, hehe, men jag kollade åt henne :)

Visste ni förresten vad jag gjorde för typ en timma sen? Jo, jag sprang med Elsa, Nina och Zoogin. Fyy vad skönt det var! Sprang ända till Edsberg och tillbaka till Häggvik via Vallen. Woho för oss!

Juste. Mamma köpte en skinnjacka till mig från Köpenhamn. Yes. Me so happy! Och så sjuuukt snygg! Lovar att jag ska ta kort på den.

Brurshan var här, han är bäst, älskar honom. :) Han kan fixa allt på en data. TACK! <3

Men, nu är det dags för en lååång dusch och sen sovasovasova. Imorrn är det skoljogg, haha, så jag måste få sova. :) Puss på alla glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0