Wow what a dork!

Hej jag är världens största tönt. -.-

Först så går jag runt och sjunger massa High School Musical låtar med Hamza på vår skoljogg. Och ibland med lite fler. Efter det så var jag med Pernilla, men det är jag inte en tönt för haha. Sen kom Dani och Pernilla åkte hem. Och då kollade jag och Dani på Camp Rock. Ännu mer tönt.
En recension av Camp Rock;
Jag är lite besviken faktiskt.. :( Men, den var ändå sjukt romantisk och rolig. Älskar JB i den filmen asså. Och söta Joe är ju bara för gullig! Kärlekkärlekkärlek!
Kevin är roligast, haha, vi satt och asgarvade till alla hans skämt, och om ni har sett den, nu fattar ni nog hur dålig humor jag har. ;p
Sötast är när Shane (Joe) får veta att Mitchie (Demi) var tjejen han hörde sjunga. Sötsötsöt. Alla borde verkligen se den filmen, även om slutet är dåligt, så är filmen värd att titta på! Sätt på Disney Channel när den går, ni kommer vilja se den alla JB fans! :)

Mami har en liten fest där nere, haha, gick och snodde lite kladdkaka nyss, mums! Men den var varm.. :p


Skriver innan jag lägger mig! Puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0