Tillbaka!

Hejhallå i huset! :)

Nu har jag kommit hem, och vill sova! Haha, kom faktiskt hem för längesen, har vart på fest hos Nina :) Det gick lite vilt till och tillslut hamnade jag och 3 till tjejer i Ninas inomhuspool. Fick ta en taxi hem sen, :p Haha, men roligt var det!

I Thailand var det skönt, varmt väder och så, men det regnade som fan på dagarna! Men, det var ju bra förstår ni, för då shoppade vi mer! :D Så nu har jag en massa grejer i mina 2 väskor. Jag hann köpa lite sminkgrejer, trosor, filmer, kläder och en väska! Och mat förstås ;) Som Oreos... Mmmmmmm.....

Wellwell, har inte så mycket mer att skriva..

Joo, Jennifer jag saknar dig! :( Vi ska träffas! Och SNART! Kommer fortfarande ihåg alla minnen med dig... Älskar dig blivande man :) ♥

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jennifer<3

SÅ SÖT!!!

ÄLSKAR DIG!!!!!! <33333

2008-11-01 @ 19:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0