Pack awaay, ha!

Whut's Up?!

Oooups, har suttit och försökt komma på nåt att skriva aslänge nu, haha! Kollar iallfall på  One Tree Hill. God I loooove it. :)
Idag var det spinning, utan Dani. Börjar kännas redan nu att hon är borta. Den bitchen.... :) Hah. Men jaa, vår typ, vad ska man kalla honom? Tränare? Iallafall, han är bög och brukar sjunga med i låtarna, :s Jag skriver :s för det där med låtarna, jag är INTE homofob! Jag har typ växt upp med bögar, haha. Jag och Dani älskar bögar! HAHAHA, vår lilla grej ;)

Jag ska packa.... Och vill lyssna på musik samtidigt. Och då komemr ju Rock Away lite passande, så jag bytte Rock till Pack! Clever, huh? ;)


Ser ni tröjan bakom mig? Den ska jag ha på mig imorrn. :) Älskar den tröjan haha.


Skriver efter att jag packat! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0