Okej.

Hmm... Vet inte riktigt hur jag ska börja inlägget, men det har jag ju redan gjort. ( Dumihuvet )
Yeah,  jag vill ha lååångt hår. :s Men, det går framåt med mina små piller, :D Jag har värsta utväxten, den är ju mörkblond typ! Jag trodde att jag var platinablond.. ;p

Inatt ska jag smsa Sanna, så håll käften Dani, det är JAG som ska smsa henne FÖRST!

Tänkte göra en liten slags planering inför dom kommande veckorna och den här veckan och såå...

Vecka 41 ( Nu ) :

Imorrn är det Sannas födelsedag, så vi skulle typ till donken, om jag kommer ihåg rätt :)
På fredag är det Nattvakt i Skutan! Gud vad jag lääängtaar, vi ska ha det så jäkla roligt, haha :D
På lördag åker jag till Finland, men kommer hem på söndan, hihi :)

Vecka 42 :

Prov! Spanska prov och matte, ( tror jag!!!! ) Hehe, nu får någon av er ( Dani, Sanna, Nina ) smsa mig och säga om jag har rätt :)
Vi ska till Naturhistoriska med skolan..
Och på fredag har Sanna fest, och gissa vad temat är? Haha, fjortis såklart! ( HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ) Så, haha, det ska ju bli roligt! Yasmine fyller också år då :)
Hmm, har inte skrivit upp nåt mer...

Vecka 43 :

Temadag på tisdagen!
Sen har vi prov på engelska, :o
Har ite skrivit in nåt annat...

Vecka 44 :

HÖSTLOOV!

Nina fyller 13 år! :D

Yep, mina veckor framöver.

Idag har jag dans, min fruktansvärda dans. -.- Jag hatar den verkligen. Men, jag måste gå på den. Ska ta och äta nu, hehe. Puss och kram!

Juste, det här inlägget tog typ 1 timme att skriva... -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0