Nice day, huh?

Halloj!

Jag var hos tandläkaren idag. Dom fixade till tandställningen och nu har jag världens sår i kinderna. :( Men jag var också hos min nya tandläkare, kollade efter hål och så. Och jag har ett. Första gången. Om man inte räknar mjölktanden som jag tappade en vecka efter tandläkarbesöket. Och på tisdan efter höstlovet har jag tid igen. Och nu undrar jag, om någon läser bloggen, gör det ont när dom gör bedövningen? I need answers!


Annars då? Jaa, fick MVG på spanskaprovet, wihuu! Och gjorde matteprovet... Gick väl bra I guess, men man vet ju aldrig. :)

Jag ska till Thailand på måndag, hihi. Så jäkla skönt känner jag... Det var nära där att jag kanske inte skulle ha kommit med... :o Men mami är bäst, hon fixar allt!

Och imorrn är det barnkalas! Haha! Lilla Elias fyller 4 år! Stor, den lilla skitungen! Jag kommer ihåg när man fick hålla honom i handen när han skulle gå... Nu snackar han ju ren svenska med mig, haha!


Sötnosen i somras....


Nu ska jag stirra vidare på Idol! Längtar tills jag får höra Johan sjunga, har inte hört honom sjunga bortsett från audition ;D

PUSS!


Kommentarer
Postat av: moa

hihi, jag gick IG på spanska provet ;_; (a)

älskar spanska, host ^^

De gör nt alls ont att få bedövning ? :ont me spruta iaf ? ^^

jag e seg att komentera jag vet tänk göra det för ngr dagar sen nu -.-

puss

2008-11-01 @ 00:26:59
URL: http://mmyduvet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0