Nejnejnej

Min data har nu ominstallerats. Eller, den håller på. Och allt är helt borta. Och jag glömde förresten att spara dom gamla blogginläggen, ;(
Allt är helt fel. Allt, musen, bakgrunden, texten, allt är stort. Och nu håller Lasse på att installera massa onödiga saker som jag inte ens behöver?!
Tuuuuuur att min kära bror kommer imorrn för att fixa allt! Jag tackar honom så jäkla mycket.

Idag då, jaa.. Hände inte saååå mycket. Skämmer ut mig som vanligt. Skulle hämta Stella med Dani och när vi ska på bussen hem så komemr det en kille framifrån, hehe, så jag backar och råkar trampa på en mans fot... -.- Sjukt dumt, men det är ju jag...

Hm, jag tycker helt ärligt att dasnen suger. Deras schema - sätt är att kolla deras blogg varje vecka. Det funkar inte. Och jag vet fortfarande inte var i Tunbergsskolan vi ska vara!! Dampskit.

Men, min mamma har köpt någon sorts jacka i vilket land hon nu är i. Verkar lite cool faktiskt. :p
Och på fredag så kommer Pernilla, vi ska käka på McDonalds och sen typ köpa en likadan väska som jag har till henne. Om dom finns kvar, :s

Känner mig förresten jätte stolt. Jag har ätit lite mellis och jag städade upp efter mig och nu är det asrent i köket.. :D

Nu ska jag typ kolla på tv. Eller något annat, hihi, puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0