Nej (!!!!!!!!!!!)

Jag hatar allt nu. Vill ni veta varför? Jo, jag har verkligen sett fram emot att vara nattvakt i Skutan på fredag ( Seglingen) Vi skulle kolla på skräckisar och typ äta godis och flumma. Men nej. I bilen när vi skulle köpa busskort så säger mamma att det är nu på fredag vi ska till Finland. Jag orkar inte. Det är verkligen det tråkigaste stället man kan vara på. Ja, jag älskar Finland och mina släktingar, men det är ju fan helt jävla tomt där. Inte en endaste ungdom typ. Damn asså.

Juste, jag har den här & den här låten på min mobil nu, gissa om jag är glad?! :D
Jag älskar dom där låtarna, verkligen.... 8D

Har typ suttit och sjungit på dom nu.. Höh
Ni borde verkligen haka på mig och lyssna på dom ;D


Nu ska jag dränka mina sorger i JB. Snyft för fredagen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0