Monica Moment

Jaa, nu ska jag skriva om en Monica Moment. Det är ett tillfälle när du stirrar på något och din mun är öppen. Vi kallar det Monica Moment för att vår förra lärare Monica gjorde så. Haha
Första gången var när vi hade glosförhör. Hon sa "Dreaming" och alla skrev ner det. När vi kollade upp så kollade hon ut i intet och såg drömmande ut. Alla började fnittra och frågade lite snällt om hon kunde fortsätta. Haha, efter ett tag ruskade hon på huvet och drog på smilbanden. :)
Andra gången var när vi kollade på en film. Då satt hon likadant och alla började asgarva, haha!

Och jag vill bara säga att Birk hade 2 Monica Moments i fredags, hahahaha! Fan vad vi garvade, och han fatta nada. ;p




Nu ska jag fixa designen, hehe skriver när jag är klar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0