Jag är kär..!

Helloooouuu!

JAG ÄÄR KÄÄÄÄR!!!! THIS IS A VERY BIG DEAL! Det här går liksom inte, näääääj. Maaammaaa.....!



Okej, jag är typ kär. Hehe, jaa. Jag och Dani har nämligen kollat på High School Musical 3. Och jag är kär. Usch vad jag låter barnslig, men jag är typ väääldigt intresserad av Zac Efron. *TÖNT* Men hans muskler dör man ju för. Och hans ögon..(!!!!!) Ena stunden är dom blåa, andra gröna, och sen gråa. Hoohoo...

Och han kan liksom dansa. Det funkar för mig. ;)
Bästa låten i filmen är... The boys are back...Tror jag den hette. ;p Men den är ursöt, när den kommer till youtube så kommer jag lätt sätta upp den, vänta bara! :)


Nu ska jag sova! Ha det bäst alla söta .... musiker!
PÖÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0