Hehehehhehehe

Tjaabbatjeenaa...

Hehe, jaa, varför vi åkte till IKEA var för att vi skulle köpa lite gardinstänger eller var det nu var. :) Det gick bra iallafall. Och jag har tillochmed köpt lite kläder till på fredag.. Hehhehehe, när det är fjortis-festen ;p

Wellwellwell... Vi har börjat med ett nytt projekt i skolan, kul? Njaaa.. Vi ska först skriva en dikt om hur jorden skapades. (...) Min e as konstig, men jag kan skriva den här sen när den är klar.

Gosh, nu vill jag klippa lugg. Bara lite spontant. Men, I'm not sure. Jag väntar tills på söndag, för jag vet inte. Haha, ska typ vänja mig vid tanken, om ni fattar....

Facebook, fattar nada, haha. Men jag har fått vänner! *happyface* Och min syrra, hehe, hon har typ bombat hela tiden om att ajg ska skaffa facebook, så nu e hon nog asaglad, hahaha.

Hmm, nu ska jag gå och ta mina fina piller som hjälper mitt hår att växa, (a)

Skriver innan jag bäddar ner mig i min sköna säng... Åååå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0