Godnatt

Hehe, idag tänkte jag vakna tidigt, men vaknade klockan 2, när min dans var.. -.- Så jag fick skita i det och chilla. Vid 4 kom pappa och hämta mig och sen drog vi till syrran. :) Niclas, Andreas, Erika, papi och jag + alla tre hundar var hos Annica :) Wihuu
Maten var as goood, hehe..
Sen avr det Stjärnor på is. Jag vet inte varför, men jag tycker inte om det. Så himla tråkigt. :s Och det är ju fan farligt för dom att göra hopp och andra grejjer utan hjälm. Jag vet, för jag gick på konståkning i typ 6 år när jag var yngre. Det var först sista året jag fick åka utan hjälm. :s

Jag tror jag har börjat få kläm på Photoshop, :D Haha, har typ tagit andras bilder och sen fixat till dom lite, men har tagit bort dom efteråt. :)

Så, härmed såger jag godnatt! Puss!!!!!!! ( Damp )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0