Get some class and kiss the past

Hellou..
Här vare stressigt säger jag bara! Papper, kläder, smink, hårprodukter ALLT ligger lite hullerombuller i vardagsrummet, köket och i mitt rum... (a)
Och ni som trodde att vara flygvärdinna bara handlade om att servera mat... HAHA! Det finns tonvis av pappersarbete och samtal, och mappar och pärmar.... Tröttsamt för mamma....

Snart bär det av! SnartSnartSnaaaaaart! Jiiiiippiiee!


Min resväska är inte full. Men det är bara för att det ska få plats så mycket mer saker i den, ;)


Nej, vet ni vad? Jag ska åka i jeans. För jag orkar inte. Här är klädvalet dååå!


T-shirt - typ Thailand eller nåt annat land
Jeans - Thailand


Mycket fran Thailand, right? I'm a big fan of Thailand.


Nu börjar det dra ihop sig... Mamma frågar lite saker i sista minuten.... Och nu fick jag reda på att vi ska dra om först en timme..? -.- Typiskt.

Men jaja, då kan jag sitta och stirra på teven...



PUSS ALLA FINA MÄNNISKOR! JAG KOMMER TILLBAKA PÅ FREDAG! ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vet du.. Jag saknar dig vi MÅSTE ses snart!! :o

Annars får jag typ damp och börjar gråta och ifch!! ;o

Jag tänkte faktist på din fest och ringu(?) filmen på tv.. och när vi drog ut och jag hälsade på nån människa x)

Det känns som om vi inte alls kommer hålla kontakten så länge till och jag vill verkligen inte förlora dig! <333

Älskar dig Emma! :o<3

2008-10-28 @ 19:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0