Freezing

Aloha, or should I say, something else?

Aaa, det där var mitt försök för att vara rolig. Funkade inte så bra. :p
Jag fryser ihjäl mig här! Brrrrrrr...

Hmm, jaa. Festen. Haha. Helt sjuk. Gud vad alla garvade. Här kommer iallafall lite bilder!


Sexigt värre.


Vad händer Nina?


Haha! Här vare garv!


Okej, nu kommer det många sånahär bilder...


HAHAHAHA, KOLLA IN MINEN!


Här ser man då tjockisen Emma ligga på golvet...


Snabb outfit bild med Dani. :) Såg jag 80-talig ut?


Hehe, litet klassfoto med gänget


Fyfasiken vilken skön bild på Elsa! Och Mulles kind....


Och här är ju självaste Yasmine!
;D


Hehe, visst blev det många bilder? Men, flera bilder säger mer än 123476900 ord!
Nu ska jag kolla på tv och... Spela The Sims! Vilket sug jag fick. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0