Faaail

Tjollahöppsan!

Idag har det varit värsta faildagen. Först försover jag mig, med 20 minuter, men jag klarar mig. Sen på gympan så typ gör jag illa mig heeela tiden. Jag är fortfarande röd på händerna..... :o
Och sen när jag ska ta bussen hem från finskan så missar jag den... Så jag fick vänta i 30 minuter ute i kylan på nästa... :( Och nu så är jag typ sjuk. FAAAIL!

Neeej, jag orkar inte. Men en kul grej jag vill börja med är iallfall dagens något. :)

Och idag ska dagens blii.....
DAGENS LÅT!

Det är Lovebug av Jonas Brothers. Gud vad jag är besatt? Haha. Den är iallafall sjukt gullig, hihi, och sen så snackar dom i låten också, och det förstärker min kärlek till den låten på något sätt. Men jag tycker ni borde lyssna på den om ni är sugna. Loooooooveebuuuuug

OJ! Shiiit, haha, märkte först nu att det kommit en musikvideo till låten! Enjooooy fan!


Skriver imorrn mina små gurkor! (?) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0