Celebrity! .....Hat....

Tjabba alla söta smörgåsar! (????)

Today was pretty okey faktiskt. Vår intervju med rektorn gick.. Bra. Han ville ALDRIG sluta snacka, haha. Vår förra rektor var också så. Haaaah...


Idag var det segling, ett av det roligaste på hela veckan. Haha. Idag var det lika roligt som alltid, det går inte att inte garva varje gång man är där. Och jag verkar vara en kändis.... Naat. Men min mössa är det. (?!!) Alla verkar vilja hålla på med den, men ajg kan inte skylla på dom, min mössa ÄR fin... :) Den är ju ny, har jag inte berättat det? Köpte min underbara mössa i lördags från Carlings.

Här är Dagens färgglada outfit;


Dålig kamera, jag vet. tagen med min kamera.

T-Shirt - New Yorker
Kofta - Ellos
Jeans - Thailand
Nya lila mössan från Carlings :)

Här är en bild på bara mössan;


Cool vah? xD




Nääej nu ska jag ta och lägga mig, jag kommer inte orka stiga upp. ;)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0