Fuckfuckfuck

Nääääj, jag skrev typ värsta inlägget, haha, en låt, och sen sparades den inte. Fan vad sur jag är. Det tog låång tid.

Idag hade jag segling, eller, jaa, scouterna. Haha. Vi typ eldade och kokade spaghetti, det gick inte så bra... Och Johannes var så jäkla äcklig och åt den?! Okeeej... Haha




JUSTEJUSTEJUSTE! Skolfotona var i skolan. (!!!!) Då måste alltså den komma hem snart... Om jag ska vara ärlig var den okej. Jag är inte jättenojd men inte heller jättemissnöjd. :) Såg faktiskt lite ledsen ut, haha. Fick ju stå ensam. ;p

Hmm.. jaa, på torsdag fyller SannaPyttIpanna 13 år, alla som läser den här bloggen kan väl ta och skriva grattis till henne? :) Okej, nej, jag kommer inte ihåg din adress till bloggen. Förlåt, men den är svår. Alla som har pea kan väl ta och skriva till henne? Haha KallaMigSanna ;)


Sååå, jaa, nu ska jag sova. Hann inte sova så mycket inatt, har ingen aning, måste vara någon slags sjukdom. :p Men, sjukdom eller inte, jag ska sova! Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0