Åååhh

Okej, ska börja inlägget med att det kanske kommer med lite strunt. Sånt som en trettonåring kan skriva. Haha.


Igår / Inatt var det ju somsagt Nattvakt i Skutan! Oooh Jeeesus vad kul det var. Helt sjuka människor. Hhaha, ska jag berätta?

Först av allt, jag såg ut som om jag sulle på nån jäkla camping tack vare alla mina grejjer. Och jag fick till Dani. Aa, sen fick vi skjuts till Sanna, ahhahaha, lata jävlar. Sen åkte vi till Skutan vid kvart i 8. Och där var det ju massa människor redan. :)
Sen kom Tudor och Carina, och sen bestämde sig alla om vad vi skulle äta för frukost, så Sanna, Yamine, Pontus och Dani fick åka med och handla. Jag, som är patrulledare fick stanna och kolla läget, muhahha.. Elsa gick ut och snacka i telen, och jag gick runt med en godispåse i handenoch typ var allmänt konstig. ( Normalt alltså. ) Och sen slängde alla killar ner dynor på golvet så dom hade böghögar och så.. Och sen försökte dom kasta i mig, men jag är ju stark, muhahha. ;p
Sen fick jag reda på att alla som handlat typ hade skämt ut sig själva, ahhahaha. Men aa, sen kom alla och vi gick och kollade bryggorna. Och Johannes & tvillingarna skrämde skiten ur mig! Det var ju fan asmörkt, haha.
 Sen kom vi tillbaka och tänkte kolla på The Eye, men den funka inte, :( Så vi kollade på nån annan film, men den sööög, så vi kollade på Sannas Harry Potter.
Sen gick jag, Dani, Freddie, Johannes, Birk och tvillingarna och kollade bryggorna, och gud, haha, dom satte typ på någon vattenslang så alla blev blöta. *GARV*
Sen var det Sannas, Yamines och Elsas tur, hoho, och då tänkte vi driva lite med dom... Sååå, Johannes, tvillingarna, Dani oah jag springer ut efter dom och gömmer oss bland träden. ( Tänk på att det här är klockan 1. ) Och sen hör vi dom snacka om typ våldtäktsmän, haha, och då springer ju vi ut därifrån skrikandes, haha, fyy vad rädda dom blev, dom sprang ut på gräset och sprang typ hela vägen till huset! HAHA!
Sen kollade vi vidare på HP, men vi såg nog inte så mycket. Käkade lite korv med bröd.. Och sen var klockan 3 och vi skulle ta sista rundan. Haha, killarna sög ju på att skrämma oss. -.- Iallafall Erik.
När vi tjejer kom tillbaka så sov typ alla. Så vi tog lite smygfoton... :o Haha, gud vad vi garvade, och sen så skulle typ Elsa pussa Johannes på kinden, haha, och då vaknar ju han.. Hahha, vilken skrattattack vi fick!

Men jaa, vi var iallafall vakna till typ halv 5, och sen vaknar vi typ 8 för att Birk och Johannes skulle till sin jäkla match. Sen sover alla vidare tills Carina kommer och väcker oss klockan 10. Sen går larmet, (?) Och då vaknade ju ALLA. ;p

Aaa, och nu sitter jag här.. Har dans klockan ett, och sen måste jag sticka tidigt för att hinna duscha och fixa mig. Ska ju till Finland! :o

Hopaps någon orkar läsa det här..? Aja, puss och kram, skriver nog innan jag drar till Finland! <3

Kommentarer
Postat av: dani

hahah, jag orkade läsa (a)

hahah, fyfan va kul vi hade d;)

monica moment o grejer hehe.<3

2008-10-11 @ 22:10:38
Postat av: dani

hahah, jag orkade läsa (a)

hahah, fyfan va kul vi hade d;)

monica moment o grejer hehe.<3

2008-10-11 @ 22:10:58
Postat av: Emma

två kommentarer? haha

fyfaaan asså, jag ska fan skriva om monica moments :o:D

<3

2008-10-12 @ 13:45:10
URL: http://ttokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0