Särbarn

Hej!

Gissa om jag känner mig... Lite sär? Först sover jag till 3, sen typ äter jag frukost i en timme, sen så fick jag bråttom och städa hela mitt rum, packade upp alla grejer från Thailand och sen rensade jag mitt badrumsskåp. (?) Och sen kom det massa gäster, därbland min brorsa och hans flickvän, och Lasses dotter och familj. Och då duschade jag och massa annat skit. Och sen åt vi mat och nu har jag dragit mig undan och sitter i mitt rum och gör inget. TÖNTVARNING.

Och därpå så har jag ont i magen. Ätit för mycket? Nej, jag har typ inte ätit nåt. :/

I want to do something. Now. Elias sover. ( SJÄLVKLART ) Jag ville ju göra nåt! Han är skitgullig och vill typ leka att han bor i vår bastu, haha.


Nä, nu ska jag faktiskt ta och rycka upp mig och GÖRA NÅT! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

naaaaw, du är ju min älskling!!! <33

2008-11-02 @ 20:48:46
URL: http://marieochpernillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0