Rådspatrull

Det kan faktiskt vara kul att vara scout. Ibland. Det var det iallafall i helgen. Kul att bli uppringd och bli tvingad till Helenelund klockan 8 på kvällen. Och sen lägga sig 2. Och sen vakna halv 8. NICE LIFE! Hade iallafall kul med alla killar där, ha ha. Ensamt var det. Tack NINA för att du inte var där, ;) Tänker inte skriva så mycket, men det var roligt, träffade tillochmed lite bekanta, awsome! Och sen fick jag lite nummer, AWSOME! Och snart kommer Dani hem, AAAAWSOOOMEE!

Måste säga att jag blev lite chockad när alla höll på med rop and stuff. Som när man salutar och börjar mässa massa sånger. Och sen när jag fick min, hm, grej kallar vi den för, då kom tjejen med den och salutade mig och sa: -Var redo! *Hm, tänk snabbt!* - Alltid redo!


En bild på en riktig ledare som vart med på Rovfåglarnas Rådspatrullskurs! *:D*

Kisses from a reeeaal scout, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0