Oh lord

PIMP MY ROOM! Nån som har en otrolig lust att pimpa mitt rum? Vill verkligen göra det, men vafan, det är bara jag som vill. Jag vill flytta alla mina grejer runt. Haha, är verkligen inte nöjd.

Och min hamster är hyperaktiv. Den vill seriöst inte vara lugn. (!) Bara springer runt i sitt lilla hjul och tuggar på den där grejen där uppe. Oh. Yes. Perfekt. Nu har jag minnesförlust.


Orkar verkligen inte med skolan nu. Det hände en massa grejer, ett par tjejer bestämde en tid för bråk och sen bråkade dom, och sen kom tjejen från den andra skolan och slog tjejen från min skola. Så dumt gjort. -.-


Och nuuu orkar jag inte med mitt liv. Johan Palm lilla gubben ska sjunga på Idol. Aaawie. Det och att det är fredag är typ det bästa som hänt idag.

En gammal bild för att lätta upp min stämning. Gissa personerna själva, men vad vi var små!

Och juste. Det regande och jag blev blöt. Halleluljah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN DIG MED BILDEN!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-14 @ 21:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0