Lyckad dag

Bara jag och Dani fattar varför det var en så lyckad dag idag... :D
Men ni som inte fattar, det har vart det ändå! Missade bussen, but that's okeej. Hade det lite smått roligt på mattelektionen, haha. Hade det väl lite smått roligt alla lektioner. Efter skolan var jag med Dani på hennes spanska. Sen tog vi bussen till mig och blev dyngblöta. Yasmine och Elsa följde också med fast tog en annan buss. Hehhe. Sen ville vi baka blåbärspaj.
Men vi gjorde ju inte det för 1, vi var väldigt lata. 2, vi hade inget recept. 3 vi hade inga blåbär.
Men vi tog ut en ur frysen som vi hade, hahaha.

Sen drog vi till Seglingen, eller, jaa, scouterna. Hihi. Najjs var det. Och jag fick reda på en lite sjuk grej. Johannes bor så jäkla nära mig att man typ dör. Birk också för den delen, haha. Först frågar man, bor du i Häggvik? Jaa. Var? Vid Coop. Jag med! Vid Klasro. Jag med! Äckligt vad nära man kan bo, haha. Men nu har jag nåt att vara rädd för, nämligen två kusiner som är galna. *niiiice* ^^


Hääääftiiigt... Hahha! :)


Två skitungar på seglingen... Nina & Elsa


Juste. Min hamster mår bra, tassen stöder han inte alls på, men annars mår han finfint.
Puss alla glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0