I'm best so fuck the rest

I don't give a shit, vem du än var som kommenterade mitt förra inlägg. Jag har liksom 2 alternativ, och jag tror jag vet vem som skrev det, ahhaha! Men du är ju anonym, ingen vet vem det är! Förutom dom som står oss nära.. Hihihih :)

Guess what? Jag har fått nya vänner! Nice huh? Väldigt faktiskt. :)
And another thing, Lasse kommer och frågar mig om hur man stavar förtjäna. Svenska 2 eller? Jaja, hahaha.

Jag såg på Madagaskar idag, gud vad kul man kan ha den själv! Haha, satt verkligen och ASGARVA! Riktigt sköna repliker, vill se tvåan! Och Sanna ska ju se den imorrn... ( Fuck you! :p )



Saknar Fjärdlång.. Och alla söta människor på bilden... Saknar däremot INTE mitt svarta hår, haha.


Blev ett lite osammanhängande inlägg, men jag känner mig lite sån. Lite här och där you know.
Puss alla söta och glada människor, nu ska jag nörda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0