Hej, jag heter bortskämd

Hej alla söta bananer!
How's it going? Jag sitter här och dricker te jag... Idag hände inget. Faktiskt. Blev klar med mitt arbete på No & So. ( Sista dagen, haha ) Och jag missade min buss, och sen var den försenad. Jag fick vänta i 40 minuter. Nice huh? -.-
Nej, det hände faktiskt nåt. Vi fick våra skolkläder, haha! JAG ÄLSKAR MIN OLIVGRÖNA. LOVELOVELOVE. Och jag ser SNYGG ut i den också! Nej. Men, lyckotänkande? :)
När jag kom hem fick jag också 3 tröjor från nåt land. En gav jag till mamma för den var lite too much för mig, hihi. Känner att ordet bortskämd börjar komma in i bilden....

   
Jag i tisdags, dom två första. Tredje idag. Snygg tröja huh?


Dagens bild är på Nina, HAHAHAHA! Snyggt!

Nu har jag precis läst Kenzas MTV blogg och jag känner mig så avundsjuk! Varför ska hon få åka till Liverpool och vara lite cool? ME WANT TOO! But, my chance will come.. (a) Någon mer än jag som ska kolla på EMA? :D Tänk att JB är nominerade i New Artist...! Jag kommer sitta som klistrad, haha!

Nu ska jag hitta på nåt. Göra läxan kanske? Kolla på tv? Inget? No one knows.... PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0