Frida the storyteller

Frida är sjuk i huvet. Hon säger att jag och Dani ska gå och vara otrogna mot våra män när vi gifter oss, och gissa med vem? Med rektor Göran? Wtf?! Och sen ska vi komma på att vi är bisexuella? Herrejösses vilken humor den tjejen har! Men jag tycker om dig ändå Fridu.... Älskipälski! ♥


Har inte hänt så mycket idag. Nada typ. Jo. Dani har alltid en massa planer, ska inte avslöja för mycket, men de flesta är ju... Dåliga. Men en väldigt bra plan kom hon på idag. Applåder till henne! :)


Dagens låt:

Coldplay - The Scientist

GAMMAL MEN BÄST :)


Jag ÄLSKAR den där peruken, give me!


Time to sleep, puss!


Kommentarer
Postat av: amanda

HAHA DU SER FÖRJÄVLIG UT !

jävla stora huve asså!

sluta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2008-11-19 @ 17:44:49
URL: http://amanda.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAHHA, jaa du, det ser ju ut så för att jag har PERUK på, men det förstog ju inte du med ditt lilla huve? ;)

2008-11-19 @ 21:01:03
URL: http://ttokig.blogg.se/
Postat av: Frida ^^

HAHAHAHAH x'D

det va faktiskt en väääldigt fin historia jag hitta på =D

oc den va på engelska 8D don't ever forget that ;D

ILYYY <333333333333333

2008-11-22 @ 00:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0