Dagen

Dagen började rätt bra, hann med bussen & allt. Sen blev dagen ännu bättre när vi fick reda på att vi hade håltimme vid gympan. Jiippie! Gick ner till centrum med Dani efter att ha vart vid Hörnet. Gissa vad vi gjorde? Åt kebab såklart :)
Efter det var det finska, gick väl bra, hann med bussarna och allt. När vi kom hem ignorerade typ mamma mig, haha. Sen drog vi till Fredde & Malin för att ta en titt på lilla Ellen.
När vi kom hem så ropade Lasse att min råtta hade rymt. Jag ba, what? Sen när jag går och tittar springer min lilla hamster nere. Tar upp honom och han haltar. Hur fan kom han ut ur buren? Den lilla skiten har fått upp gallret och sen sprungit ut ur rummet och ramlat ner till hallen. Och Lasse skyller på mig och blir rädd om sina små kablar. Min hamster kunde ha dött och det ända han tänker på är kablar. Men han kan dra åt helvete. Bara min Majs mår bra.
För tillfället ligger han i sitt lilla hus och verkar knapra på ett knäckebröd. Haltar gör han, och han ser lite vimsig ut.


Gamen Daniella äter sallad på kebaben :)


Vi på Hönrnet, haha. Vi är sjukast :)


Ska sova nu. Är lite deppig pga hamstern. Vill bara att han ska sluta halta. Ni kanske tycker jag är skit konstig som oroar mig för en hamster. Men den betyder mycket för mig. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla (bellas syrra)

MAJS ÄLSKLING! <333

2008-11-24 @ 18:55:41
URL: http://marieochpernillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0