What's new ?

Om ni nu inte visste det, så händer det många grejjer nu den här månaden och i juni.

1 ; Vi ska på klassresa 27 - 29 / 5 §
2 ; Daniella fyller toonåring 31 / 5 §
3 ; Jag flyttar 9 / 6 x)
4 ; Skolavslutning 11 / 6 §
5 ; Poolparty 11 / 6 §
6 ; Elsa älskling fyller toonååring 19 / 6 §

Haha, har inget annat i huvet som händer, (a)
Idag hände typ inget, förutom att vi hade bokprat och ingen av oss tre tjejer hade läst ngn av böckerna man skulle ha läst, (a)
Sen hade ngn kille tagit de nya klasslistorna till de nya klasserna i 7:an, fan vad alla skrek asså.
Killen hade tagit klasslistan till klass 7B. Där var inte jag, Elsa elr Dani med i, så vi ska typ börja i 7A, (a)
Det enda negativa med allt det är att hela klassen kmr splittras, och jag har gått med en kille enda sen dagis, :'( Mamma blev helt chockad fan, xD Hahha, xD
Men vi kmr få den officiella listan nu på måndag, så jag skriver upp namnen då, ;)

Nu ska lilla Emma sova, för jag somnade i soffan för jag var så fucking trött, (a) Godnatt :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0