Underbara HELG !

Haha, det förra inlägget var helt onödigt, jag hade bara råkat skriva fel på min HTML skit, ;)

Men nu ska jag berätta om min helg ;

Fredag ;;
Jag, Elsa och Dani skulle till stan men blev uppehållna.. Tänker inte skriva om vad / vem, för det kan hända lite saker då, (a)
Men sen kl 3 - 4 drar vi äntligen till stan. Vi beger ( Nytt ord jag använder, ) oss till Punkt Shop för att köpa palestinasjalar, Dani köpte en brun och jag köpte en lila. Elsa hade redan en och flirtade med en kille som jobbade där. ( -.- ) Sen träffar jag bara snabbt Nicole och Jassi. Jassi hade fått en Moshpit Open biljett helt gratis från ngn på hennes skola, :'/ Den är nu..
Men sen drar vi igen, nu till Adidas Store. Där var vi bara en liten stund, sen ville vi till Kista, så vi gick till Centralen. Där vare typ några kineser som tog kort på oss, enligt Dani. Efter det åkte vi tunnelbanan till Kista. På vägen berättade Dani om vrf det hette Västra Skogen och Hallonberget och massa andra stationer, sen berättade hon om 'Spökstationen'. Hahah, och jag filma den, xD Sen efter det gick vi av vid Kista och Dani och jag köpte Redbull så vi typ garva för minsta lilla. (aa) Sen åt vi såklart på Mcdonalds.
Sen ville vi på toa, så vi gick till bion, och jag hade en påse med alla mina saker i typ, så när jag skulle leta efter mitt läppglans vid ingången till bion börjar jag typ skrika för att jag hade tappat det, (a) Och just då kmr det några killar upp för rulltrappan, så tjejerna börjar ju säga massa grejjer som; Fan vill hon, Jävla fullis ! -.- Asså moget elr ?
Men efter det gick JAG på toa och Dani och Elsa dissa mig och gick till djuraffären, men det sa dom inte utan jag fick ju fan gå och leta efter dom. -.- Sen höll dom på och sa ungefär liknande grejjer tills vi går ut till stationen där jag säger;
- Men vafan, du heter Daniella (efternamn). Och du heter Elsa (efternamn) !
- Jävla fullis ! ( Elsa )
- Aa, elr hur ! ( Dani )
- Men käften, ni känner ju förfan mig !
- Men nej Emma ! Jag menar, vem fan e du ? ( Elsa )
- Om ni inte håller käften slår jag sönder er. ( Okänd kille )
- Va-aa ? ( Elsa )
Hahha, det var roligt, men sen satte vi oss på bussen som kom efter ett tag och mannen var fan helt jävla sär, :S Han sa att det skulle va 5 till Sollentuna S, det är ju fan 2 elr 3.
Men aja, efter det gick jag hem, ringde min syster, packade ner alla mina nödvändiga saker och åkte till stan igen. Träffade syrran och Andreas vid centralen och åt på Friday's vid Stureplan. Efter det gick vi hem till dom och jag spelade på deras keyboard. Andreas drog på fest och jag, Nicco ( syrra ) Och deras hund, Tindra slappade vid teven. Somnade typ halv 3, (a)

Lördag ;;
Vaknade av att Tindra låg på mig så att mina ben var alldeles svettiga. ( Om ni undrar vilken ras hon e, e hon en Chihuaua, om man stavar det så. ) Andreas hade kommit hem halv 5, och skulle till jobbet. Jag och Nicco drar sen till Gina Tricot och hon är ju fan ett jävla Shopaholic och köper varje vecka minst ett plagg från GT. Där köpte hon en jätte söt gul fest klänning för 300. :) Sen drar vi hem till henne igen och typ halvsover och kollar på Pussycat Dolls och så. Sen ringer vi Annica, ( Min syrras mamma, vi har bara samma pappa ) och går till min brorsa som precis flyttat till Östermalm. Är där, sen åker jag med Annica hem till Nacka. Som jag skrev för några inlägg sen så skulle jag ju vara i Nacka över helgen, (a) Men nu sitter jag här och skriver..

Har verkligen INGET liv har jag kommit på. För,
1) Jag har ingen kille.
2) Jag har kort hår.
3) Jag är fet.
4) Är efter med ALLT.
5) Skriver blogg om ingenting.

Imorrn tänker jag börja med dagens outfit, (a) Även om ingen läser så ska jag skriva.. Mohahaha, :D Och jag skriver ju för mig själv, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0