SERIÖST

Asså jag får verkligen damp på alla wannabe fjortisar.
De skriver t ex 'assw' ist för asso / asså.
De sätter e på slutet av varje ord; due, nue, dåe..
Och de leker verkligen något de inte är.

Jag har vart 'emo', elr, min egna fuckade stil, men nu när jag tänker efter så orkar jag inte bli merochmer 'emo'.
Jag orkar inte gå till olika affärer och köpa kläder för 1452770 kr.
Jag ska fan bara ha mina egna kläder som jag har nu.
Och jag ska bleka mitt hår till blont igen.
Haha, men jag ska låta det växa lite.
Och sen ska jag ha min snelugg tillbaka. ( ÄNTLIGEN )
Jag har faktiskt mitt hår i snelugg nu, (aa)
Det ser jätte bra ut, gamla Emma är tillbaka. x)

Jag vill ha lååångt hår. >.<

Men aja, nu ska Emma gå och sova, annars vaknar hon inte imorrn, (aa) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0