Segling

" I am sailing, I am saaailiing, home again, cross the sea.. "


På morgonen vaknade jag av att mamma väckte mig och var typ hyper. Hon ba;
Emma ! Eeeeemmaaaaa ! Kooom, kolla, kom dåå !
Jag sov såklart, så det tog en tid innan jag kom upp. Men sen på köksbordet låg det tröjor, Pocky, Oreos, mjukisar, hårförlångningar, Converse skor.. Asså jag fick typ damp, xD
Hahha, men idag hade jag iaf på mig mina nya röda Converse skor, fast de är lite för små för mig.. Och sen ett par gamla jeans och en ny blå tröja där det står;
I ALWAYS GET WHAT I WANT
Haha, roligt, :) Sen kom jag typ, 2 minuter för sent till spanskan och läraren fick damp..
Uselt väder idag, regnade och det var AS JÄVLA MOTHERFUCKING KALLT. Så, vi var på Vasamuseet idag, det var väl.. Roligt..
Men det gick bra, efter att vi kommit till stationen gick jag hem och väntade på Daniella, hennes lillasyrra och Elsa. Jag skulle följa med på Danis och Elsas segling. IGEN. Haha, alla som var där var liksom;
OH SHIIIT, NOT AGAAAIN !
Men vafan, fick ju damp förra gången, xD
Men jag har tänkt på det och jag vill börja på segling.. (aa)
Fick ju fan en lapp om det, så vrf inte ?

Men iaf så ska jag sooova nu, för nu när mamma är hemma så måste man lägga sig kl 10 :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0