RUULIIIGT

Herrejösses.
Jag har tappat dig.
Jag måste hitta dig igen.
Har du sett min Hjärtrud ?


Han var liten. [x] [o]

Försvann ganska snabbt. [x] [o]

Men kom tillbaka emmellannåt [x] [o]

Alltid alldeles rosig. [x] [o]

Ibland kunde jag älska dig enormt mkt. Men ibland var du hemsk. [x] [o]

En riktig skithög. [x] [o]




Ta antingen [x] eller [o]..






Om du tog [x] valde du POJKVÄNNEN.

Om du tog [o] valde du TAMPONGEN.

Det rätta får du tänka över själv..










HAHA, herregud, vad rolig, dog av garv, xD Jag tror själv att det är tampongen, men det är ju jävligt likt en pojkvän oxå..

Men iaf, idag hände något UNDERBART / HEMSKT ?
Jag var nämligen med på Danis och Elsas segling. Asså man blir ju sugen på att börja på segling själv..
Men jag ska berätta vad som hände;
Vi kom dit, Erik hälsade på mig, och tjejerna ba; HUR FAN KÄNNER DU HENNE ?! Men hallå ? Jag hade ju träffat honom på lucian när emosarna hade kastat en lussebulle på mig..
Men efter det valde dom en 'gul' båt och dom gjorde den iordning när jag stog och filmade. Sen fick dom den i vattnet och alla vi 4 hoppade i. Elsa styrde och tog typ hand om Storseglet, SAMTIDIGT. Helt ärligt, jag trodde jag skulle dö. Erik låg ner längst fram och chillade.
Fatta vad rädd man blir då, han hade typ seglat i 7 år, och tjejerna bara i ett år.
Och Dani tog typ hand om det lilla seglet. (aa) Och jag satt ner mittemot Elsa.
Och varje gng dom skulle slå fick jag byta plats. ( Slå är när man ska vända så att storseglet vänder till vänster / höger. ) Och jag ville inte sitta ner för Elsa var lite crazy och fick typ damp för hon ville kapsejsa vilket inte ngn annan ville. ( Kapsejsa är när man gör så att båten välter över så att alla måste BADA. ) Och det var minusgrader, brr !
Men iaf höll dom på och gjorde så att jag var 5 cm från vattnet där jag satt, och dom burkade typ hela tiden. ( Burka är när man lutar sig över båten när man är nära att Kapsejsa. ) Höhö, jag är skitduktig på seglingsfraser elr ord elr vad fan det nu är, (aa)
Men jag gjorde iaf Erik döv, men jag var snäll, för jag fick hela tiden tuggummi av honom, x3 - Tack
Efter att jag blivit typ, köldskadad, gick vi upp en liten stund och värmde våra fingrar, och jag hittade ett par vantar i min rygga, :O
Sen seglade vi lite till och sen upp igen. Sen tvättade vi båtarna, och en kille, typ William, som jag aldrig träffat typ, ba; Emma ? Emmaa..
- Aaa ?
- Hämta vatten. :) ( Visar en hink )
- Öööh, okeeejj..
- :)

Hahha, jag känner inte ens honom och han visste vad jag heter. xD
Men helt ärligt så var det skönt när man hade bra sällskap i båten, :D Vill göra om det ngn gng, fast det vill väl inte dom..
FÖRLÅT FÖR ATT JAG SKREK SÅ JÄVLA MKT, MEN DET VAR JU FAN FÖRSTA GNGN, OCH DANI SKREK OXÅ.. (AA)
Men aja, har sovmorgon, börjar halv 11, men slutar då halv 5, :S Men jag tar det till nytta.
Usch, känner hur mina ögon åker lite hit och dit i skallen, måste nog sova.. Juste, har försvit mig ända sen i torsdags. Idag vaknade jag 20 i 8, och vi börjar 8.. Visst är jag duktig ? -.-
Men GODNAAAAAATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0