Nääeejj

Vaknade as sent idag, men det göör inget, :)
Dansuppvisningen SÖG BALLE.
Asså det tog typ 2 ½ timme för en uppvisning, och vi gjorde två. Fast jag överdriver kanske lite.
En uppvisning började halv 8 och slutade ungefär kvart i 10. Hehe..

Men vår dans gick bra, det var bara den där hemska väntan på att allt skulle vara över och att dansa.

Nu har jag inte gjort sådär jätte mkt. Åt lite godis och drack Ramlösa.

IMORRN SÄTTER DOM UPP LAPPEN OM VILKA VI SKA SOVA MED PÅ FJÄRDLÅNG !
Jag tror jag får sova med Elsa och Dani. (a)

Måste oxå packa till Fjärdlång.. Kan göra lite idag och sen imorrn, ;)
Men nu ska det sovas / packas i denna lilla lägenhet.
Puss och kraam, skriver imorrn om vilka jag ska sova med ! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0