Guldkort

Jaha, hade sovmorgon och började klockan halv tio. Sen snackade vi om Fjärdlång som jag längtar som in i helvete på. Och sen hände massa grejjer som jag inte orkar skriva upp.

Hade oxå finska i Vittra. Brukar vara 40 minuter, men idag var det bara 30 minuter och vi fick kexchoklad, (a)


Och sen har jag ringt underbara Dani as mkt, hon fråga hela tiden om hur man gör bakgrund på bloggen och massa annat skit. Men hon verkar ha fattat hur man gör nu. Klicka HÄR så kmr du till hennes blogg, :)

Vi fick klasslistan idag och jag har hamnat i en fucking särklass. :'(
Bara jag, Dani, Elsa, Nina, Sanna, Bella och Felicia är normala typ. Alla roliga hamnade ju i 7B. Och så hamnar alla säriga och tråkiga i 7A. Men det betyder INTE att vi 7 är sär. Vi är roliga, (a)

Frågade mamma idag om jag får guldkort på Gröna Lund. Haha, hon visste inte vad det va, men jag får det, om jag betalar tillbaka henne nu i sommar genom att sommarjobba, (a)

Nu från att jag kom från skolan har det vart en riktig filmkväll.
Tittade först på St. Trinians, kopia från thailand.
Det handlar om en tjej som börjar på en internat skola som heter St. Trinians. Hon blir utsatt för de andra tjejernas "bus". De t ex tar hennes kläder när hon duschar och visar henne naken live på youtube. Men dom slutar med det sen. 
På skolan finns det olika grupper, de kallas Posh Tottys, Chavs, Emos, Geeks och Första års studenterna.
När skolan får ont om pengar och är tvungna att stänga kommer studenterna på ett knep att få pengar snabbt, nämligen genom att stjäla en tavla.

Den andra filmen var Horton hears a Who, kopia från thailand.
Många har säkert sett den men det har inte jag.
Handlar om en elefant som hör ett rop från ett frö typ. Han tar hand om fröet med massvis med Who's på. Han får nästan hela djungeln på sig och måste hjälpa människorna på fröet till ett ställe där deras värld inte kan dö.. Sen händer det saker som jag inte orkar skriva, xD
Båda filmerna kollade jag på med engelsk text.

Imorrn är det grönan med Pernilla, längtar as mkt, :3♥

Nu ska jag nog kolla en ny film och dampa på vår nya klass. Puss och kram, imorrn blire många bilder från grönan av mig och Pernilla, :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0